Kategorie: Wszystkie | Galeria | Gościli u nas... | Informacje | Konkursy | Wycieczki
niedziela, 21 września 2014

,,Malowany ogród", taki tytuł miał koncert muzyczny, w którym uczestniczyliśmy. Było bardzo wesoło i głośno.

niedziela, 07 września 2014

W dniach 23-27.06.2014r. dzieci z naszego przedszkola pod opieką Pani Małgosi i Pani Karoliny wyruszyły na pięć dni w góry.

Pierwszego dnia przedszkolaki miały okazję zwiedzić Kraków. Były
w Kościele Mariackim i na Wawelu. Widziały Smoka Wawelskiego oraz pomnik Jana Pawła II. Nad Wisłą natomiast zjadły drugie śniadanie, trzeba przyznać – posiłek smakował wybornie :)

W Zakopanem zobaczyliśmy skocznie narciarskie Małą i Wielką Krokiew. Zwiedziliśmy Muzeum Przyrodnicze Tatrzańskiego Parku Narodowego im. Dr Tytusa Chałubińskiego. Wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę aby stamtąd podziwiać Giewont. Wrażenia niesamowite.

Byliśmy też w Niedzicy aby podziwiać tamtejszy zamek z którym wiąże się pewna legenda. Otóż podobno ,,dawno temu na zamku w Niedzicy mieszkał książę Bolesław, który miał żonę Brunhildę. Książę był bardzo oszczędny, za to Brunhilda lubiła uczty i zabawy, przez co trwoniła majątek księcia. Często się przez to kłócili. Podczas jednej takiej kłótni Bolesław popchnął Brunhildę tak mocno, że przez otwarte okno wpadła do studni na zamkowym dziedzińcu.
Bolesław bardzo żałował tego co zrobił, prosił zmarłą żonę o wybaczenie. Pewnego dnia usłyszał ze studni głos „Przebaczam Ci Bolesławie Łysy”. Bolesław się ucieszył, ale także zdziwił, bo nie był wcale łysy – miał piękne, gęste włosy. Dopiero następnego dnia rano obudził się bez ani jednego włosa na głowie!
Podobno jeżeli odwiedzający zamek w Niedzicy mężczyzna powie do studni imię ukochanej, a sprawił jej jakąś przykrość to następnego dnia obudzi się łysy jak Bolesław! Na wszelki wypadek woleliśmy tego nie sprawdzać.

Zabawy nigdy dość, dlatego gościliśmy w klubie Kolorado, oraz na zakopiańskich placach zabaw. Było super…

Niestety, wszystko co dobre, szybko się kończy. Nasz pobyt w górach też niepostrzeżenie dobiegł końca, jeszcze tylko ostatnie spojrzenie na górskie szczyty i trzeba wracać do domu…

08:40, przedszkole174 , Wycieczki
sobota, 06 września 2014

16 czerwca odbył się letni piknik rodzinny. Hasłem przewodnim uroczystości były ,,Bezpieczne Wakacje". Imprezę poprowadziła ,,Ewka Konewka". Dzieci tańczyły, bawiły się z klownem Bolkiem, a także ze swoimi rodzicami. Było głośno, radośnie i zabawnie...

13:05, przedszkole174
środa, 02 lipca 2014

Międzynarodowy Dzień Dziecka to długo oczekiwany czas dla każdego dziecka. Taki też był dla naszych przedszkolaków. Ze względu na niesprzyjającą aurę maluchy swoje święto obchodziły w budynku przedszkolnym, na brak atrakcji nie mogły jednak narzekać. Malowanie twarzy, konkursy, dyskoteka i prezenty sprawiły, że tego dnia wszystkie buźki były uśmiechnięte od ucha do ucha.

08:47, przedszkole174 , Galeria
Tak wyglądał ostatni występ w naszej placówce dzieci z grupy V

08:42, przedszkole174 , Galeria

Żegnamy cię dziś przedszkole,szkoła już woła nas!
Nie martw się tylko bardzo, bo wpadniemy tu jeszcze nie raz.

Zatęsknimy za naszymi misiami, za lalkami, i za klockami,
odwiedzimy cię jeszcze na pewno i wspominać cię będziemy nocami.

Lubiliśmy do ciebie chodzić, poznaliśmy tu kawał świata,
ale teraz wiemy, że minęły nasze przedszkolne lata.

Jeszcze wakacje przed nami, wycieczki i długie podróże,
potem dzwonek nas powita w nowym mundurze.

08:38, przedszkole174 , Galeria
wtorek, 01 lipca 2014

Dzień Mamy i Taty co roku szczególnie przeżywają dzieci. Maluchy w tajemnicy przed mamami i tatusiami szykują prezenty, malują laurki i robią kolorowe bukiety z kwiatów. Zamieniają się również w aktorów i robią piękne przedstawienia. Dzień Mamy i Taty często jest w przedszkolach połączony i jest hucznie obchodzony. Zobacz, jak wyglądał Dzień Mamy i Taty w naszym przedszkolu.

19:47, przedszkole174 , Galeria
sobota, 07 czerwca 2014

Dzieci z grupy IV były gośćmi w Filharmonii Narodowej. Miały okazję od zaplecza zobaczyć obiekt kultury oraz stanąć na deskach sceny czyli w miejscu, gdzie występują wirtuozi światowej sławy.

17:12, przedszkole174 , Wycieczki

Nikt nie rodzi się czytelnikiem, czytelnika trzeba wychować. Czytanie kilkulatkowi rozbudza w nim ciekawość świata i pomaga mu zrozumieć siebie i innych. Dziękujemy wszystkim, którzy włączają się do naszej akcji czytania przedszkolakom.