Kategorie: Wszystkie | Galeria | Gościli u nas... | Informacje | Konkursy | Wycieczki
wtorek, 28 maja 2013

W dniach 20-24.05.2013r. dzieci z naszego przedszkola pod opieką Pani Karoliny i Pani Małgosi wyruszyły na pięć dni w góry.

Pierwszego dnia przedszkolaki miały okazję zwiedzić Kraków. Były w Kościele Mariackim i na Wawelu. Widziały Smoka Wawelskiego, pomnik Jana Pawła II, dotykały Dzwonu Zygmunta.

A to widok z okien naszego domu wypoczynkowego w Poroninie:)

Kolejny dzień to autokarowa wycieczka do Parku Dinozaurów i Rozrywki w Inwałdzie k/Wadowic. Dzieci zwiedzały Park z przewodnikiem, poznały mieszkańców Dinolandii i odkryły sekrety mezozoicznego świata, przeszły przez Jaskinię Tajemnic, a także obejrzały wystawę wodnych okazów z epoki dewonu.

Byliśmy też w Zakopanem. Zobaczyliśmy skocznie narciarskie Małą i Wielką Krokiew. Zwiedziliśmy Muzeum Przyrodnicze Tatrzańskiego Parku Narodowego im. Dr Tytusa Chałubińskiego. Wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę aby stamtąd podziwiać Giewont i zejść do miejscowości Ząb (najwyżej położonej w Polsce
1013 m n.p.pm.)

Zabawy nigdy dość, dlatego dwukrotnie gościliśmy w klubie KOLORADO. Było super…

Niestety, wszystko co dobre, szybko się kończy. Nasz pobyt w górach też niepostrzeżenie dobiegł końca, jeszcze tylko ostatnie spojrzenie na górskie szczyty i trzeba wracać do domu…

07:25, przedszkole174 , Wycieczki
poniedziałek, 20 maja 2013

13 maja w Szkole Podstawowej Nr 30 przy ul. Kawęczyńskiej 2,  odbyła się Spartakiada Sportowa dla przedszkolaków z dzielnicy Praga Północ.

Naszą placówkę reprezentowały dzieci z Grupy V, które
z zacięciem walczyły o punkty dla swojej drużyny. Było miło, wesoło, a przede wszystkim sportowo. Gratulujemy zarówno naszym zawodnikom jednym z najlepszych, jak i kibicom jednym z najgłośniejszych i najbardziej motywujących do zmagań sportowych.

Gratulujemy zwycięzcom, którzy wrócili do przedszkola z dyplomem i nagrodami.

18:21, przedszkole174 , Konkursy
niedziela, 12 maja 2013

9 maja dzieci z grupy III i V wybrały się do pięknego gospodarstwa agroturystycznego ,,Stajnia Pasja” aby uczestniczyć w zajęciach pt.: ,,Od dzikiego zachodu do polskiej kawalerii”.

Najpierw dzieci zapoznały się ze sprzętem jeździeckim, później oglądały konie i wysłuchały, jak należy o nie dbać.

Był również czas na zabawy swobodne; skakanie na trampolinie, huśtanie się na oponach, granie
w piłkę, rzucanie podkową, zabawy
w piaskownicy…

Po przerwie na posiłek atrakcji ciąg dalszy. Przedszkolaki obserwowały pokaz jazdy konnej
i były zachwycone tym, co zobaczyły.

Największą frajdę sprawiła dzieciom przejażdżka
na koniu.

A teraz czas nakarmić konie.

Głaskanie królików też było super, są takie mięciutkie…

To nie koniec atrakcji, przedszkolaki szukały też złota, przejechały się ciuchcią i na beczce.

Po takich atrakcjach dzieci wróciły do przedszkola zmęczone ale i bardzo szczęśliwe.

19:27, przedszkole174 , Wycieczki
niedziela, 05 maja 2013

„Ruch zastąpi prawie każdy lek,

podczas gdy żaden lek nie zastąpi ruchu”

Dr Wojciech Oczko (1537-1599)

Mieliśmy zaszczyt gościć w naszym przedszkolu mamę Patryka z I grupy, która pracuje jako rehabilitantka. Dzieci dowiedziały się, na czym polega praca rehabilitanta. Poznały układ ruchowy człowieka.